Jak pojmenovat svuj obchod?

admin

.

Všichni, kdo plánují vstoupit do světa podnikání, se s nevyhnutelnou otázkou setkají: Jak pojmenovat svůj obchod?

Všichni víme, že přijít s dobrým názvem pro podnikání není vždy snadné. Vzhledem k tomu, že název vaší značky bude často popisovat celou vaši organizaci, musíte se ujistit, že je dostatečně jedinečný a odlišný od konkurence.

Abychom vám pomohli vybrat správný název pro vaše podnikání, připravili jsme pro vás 7 tipů.

1. Ujistěte se, že název je jednoduchý

Jednoduché je zpravidla lehce zapamatovatelné a naopak lehce zapamatovatelné je většinou jednoduché. Ideální název má být jednoslovný o délce 5 až 10 písmen. Většina značek bude toto pravidlo opravdu splňovat. Například: Google, Škoda, Mountfield, Kaufland a další.

2. Zvážit slova, která jsou univerzální

Název by měl být univerzální. Slova jako „box“ nebo „shop“ mohou mít všestranné použití a mohou být efektivním způsobem, jak popsat činnost vaší společnosti.

3. Vyhněte se zaměňování a příliš obecným názvům

Ujistěte se, že název není zaměnitelný s jinými existujícími názvy. Pokud je název příliš obecný, může být obtížné se odlišit od konkurence.

4. Vyhněte se slangovým slovům

Pokud je název vaší společnosti založen na slangových slovech nebo frázích, může to být obtížné pro lidi pochopit.

5. Zvažte vaši cílovou skupinu

Měli byste zvážit, jak se název vaší společnosti bude lišit v závislosti na vaší cílové skupině. Například, pokud je cílová skupina mladší lidé, pak může být užitečné zvolit název, který je relevantní pro mladou generaci.

6. Zvažte dlouhodobou perspektivu

Ujistěte se, že název je schopen snášet změny, které se mohou vyskytnout v budoucnu. Například, pokud plánujete expandovat do jiných oblastí než zpracování potravin, pak název nemusí být tak relevantní.

7. Neměňte název později

Ujistěte se, že název, který zvolíte, je ten, který chcete používat po dlouhou dobu. Není nic horšího, než přejmenovat společnost po několika letech.

Vzhledem k tomu, že název vašeho podniku bude často popisovat celou vaši organizaci, je důležité udělat si čas na výběr správného názvu. Výše uvedené tipy by vám měly pomoci vybrat název, který bude dobře fungovat a zároveň bude odlišný od konkurence.

Důležitou věcí je si uvědomit, že název vaší značky bude odpovědný za vytváření prvního dojmu o vaší společnosti a bude vám sloužit jako základ, na kterém se váš podnik bude budovat. Ujistěte se, že název není příliš obecný, zaměnitelný ani neobsahuje žádný slang.

Vybrat dobrý název pro vaše podnikání může být časově náročné, ale stojí za to se snažit a dělat to správné. Ať už jste vybrali jakýkoli název, ujistěte se, že bude jednoduchý, zapamatovatelný a univerzální. Také by měl být odlišný od konkurenčních názvů.

Vybrání správného názvu pro vaše podnikání je první krok k úspěšnému obchodu. S našimi tipy byste měli být schopni vybrat název, který vám bude sloužit dlouho do budoucnosti.

Napsat komentář